obserwatorzy

translate

piątek, 12 kwietnia 2013

załamka ....

hej ;) to był ciężki dzień ... zaczęło się od samego rana , gdy po raz kolejny nie mogłam ponieść się z łóżka . szłam do szkoły w deszczu . w szkole musiałam być wcześniej niż zawsze , żeby zdążył na zajęcia poprawkowe z chemii , jednak okazało się , że pani nie ma czasu -.- resztę dnia w szkole przetrwałam jako tako . wszystko mnie denerwowało . wróciłam do domu , usiadłam na chwilę . przychodzi do mnie mój brat i mówi , że musimy iść na skarpę , ponieważ palacz prawie by spalił całą skarpę ... pobiegliśmy , a tam masakra . jedna wielka masakra . za dwa tygodnie zaczynają się nam wiosenne występy a my zostaliśmy praktycznie bez miejsca do prób . jestem załamana ... musimy coś do poniedziałku wymyślić . napiszę wam jeszcze coś jutro , ponieważ dziś jestem za bardzo zszokowana ... to na tyle . trzymajcie się ;*******


na żywo wygląda to o wiele gorzej ;c

1 komentarz: