obserwatorzy

translate

niedziela, 7 kwietnia 2013

wybaczcie

hej ;) jakoś nie mogłam się zabrać do napisania jakiegokolwiek posta . mam nadzieję , że mi to wybaczycie . w środę powrót do szkoły . po lekcjach nauka , lekcje i czytanie książki . w czwartek po szkole zrobiłam lekcje , poczytałam książkę i poszłam na próbę . w piątek nie byłam w szkole . siedziałam cały dzień z Ewcią , na której próbowałam różne fryzury . po południu na próbie . wczoraj siedziałam cały dzień w domu . dziś byłam na spacerze z mamą , Bartkiem i Ewcią a później u cioci . wróciłam i jestem strasznie zmęczona . Bartek robi kolację , której nie mogę się już doczekać . muszę jeszcze przeczytać do końca lekturę i koniec dzisiejszego dnia , który tak na marginesie był wspaniały . słońce i wyższa temperatura od razu wprawiły mnie w lepszy nastrój . mam nadzieję , że teraz będzie już tylko lepiej . jutro niestety do szkoły . to na tyle . odezwę się przy najbliższej okazji . trzymajcie się ;**********

dzień sportu- 2.06.2012r

piosenka tygodnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz