obserwatorzy

translate

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

kolejny

hej ;) czuję się okropnie ... dlatego jest to szybki post . dziś byłam u kuzynki całkowicie odcięta od świata . zostawiłam telefony w domu . co jak co , ale kolejny miesiąc już za nami . czyli czas na podsumowanie . z jednej strony miesiąc mi się strasznie dłużył , a z drugiej uciekł bardzo szybko . nie wiem co ze mną jest , ale ostatnio tak cały czas mam . nie rozumiem wielu rzeczy ... robiąc podsumowanie stwierdziłam , że jest to najdziwniejszy marzec w moim życiu ... popadam w depresję przez brak wiosny . tęsknię za lekką kurtką , za trampkami , za słońcem , za zielonymi drzewami , za kwitnącymi kwiatami i za tym wszystkim co było kiedyś . mam nadzieję , że mnie rozumiecie . dziękuję każdemu z osobna . biorąc pod uwagę to , że nie szukam na siłę obserwatorów , w tym miesiącu mi ich przybyło . dziękuję za każdy komentarz ♥ czasami nie wyrabiam już z tym wszystkim . blog mnie podnosi . odrywam się od szarej rzeczywistości . to na tyle . trzymajcie się ;*************

PS: nowa kategoria- podsumowanie (summary)
piosenka miesiąca


1. słoneczny początek marca
2. dzień kobiet w Świerkówkach
3. robienie pizzy
4. w drodze na targi
5. popołudnie z Mariką
6. spacer z Wetą
7. MIKRO-F0NIA w OOK
8. wyprawianie urodzin
9. zima wiosną
10. przeglądanie blogów
11. po farbowaniu włosów
12. piątki na skarpie

5 komentarzy:

  1. ja też popadłam w depresje pjoneczkaa! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ellie ♥ Piosenka zasłużyła na ten tytuł.:D

    Faaajny mix.;P

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy czekają na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi to podsumowanie miesiaca ;)

    Nie martw sie niedlugo do wielkopolski powinna dosc wiosna ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie taka forma :D

    OdpowiedzUsuń