obserwatorzy

translate

czwartek, 11 kwietnia 2013

stare zdjęcia

hej ;) dziś miałam bardzo zabiegany dzień . w szkole sześć lekcji + godzina czekania + próba zespołu . wróciłam do domu dość późno . zrobiłam lekcje i nawet nie zdążyłam się pouczyć , ponieważ przyszła już Weta i po jakimś czasie jechałyśmy z moją mamą na zebranie do OOK , które trwało dość długo . dopiero co do domu wróciłam i zrobiłam jedynie tabelkę z najważniejszymi rzeczami na niemiecki . miałam jeszcze jutro pisać zaległą kartkówkę z chemii , ale nie jestem pewna czy się wyrobię . aktualnie testuję moją nową kamerkę do komputera i słucham albumu "Halcyon" Ellie Goulding . ostatnio przeglądając stare foldery natknęłam się na różne zdjęcia :D niektóre z nich nie nadają się do publikowania . to na tyle . odezwę się jutro . trzymajcie się ;************

serduszkowo ♥ 
listopad 2011r.
fot; Miłosz

5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie :) masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm. A mój komputer nie ma humoru i kamerki nie chce "zainstalować" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. slodkie zdjecie :p p.s jakoś byle jak skręcam włosy wokół palca i tak wychodzi ;p

    OdpowiedzUsuń