obserwatorzy

translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

make-up

hej ;) tak jak obiecałam post tematyczny . dziś będzie on dotyczył mojego codziennego makijażu . do szkoły nie używam eyelinera , ponieważ mam straszną nauczycielkę matmy , której wszystko przeszkadza ;x ale gdy wychodzę gdzieś poza szkołą , to zazwyczaj używam do tego jeszcze eyeliner . używam również podkład antybakteryjny z under20 . jest on znakomity ! oraz tusz do rzęs . praktycznie wszystko kupuję w Rossmannie . to na tyle . trzymajcie się ;***********

bez makijażu i z makijażem :D

tusz do rzęs- Lovely (ok. 10zł)
eyeliner- Lovely (ok. 7zł)
podkład- under20 (ok. 16zł)

2 komentarze:

  1. Rzeczywiscie ja jestem noga z matmy, a wiec tez bym jej nie podpadała ;)
    P.S. wstawiłam w końcu post - jak zrobić kokardkę krok po kroku, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń