obserwatorzy

translate

środa, 17 kwietnia 2013

Summertime Sadness w X-Factor

hej ;) dziś nie poszłam do szkoły . moja alergia nie pozwoliła mi podnieść się z łóżka . ale od jutra normalnie wracam do życia . w poniedziałek finał MIKRO-FONI dlatego czas na próby . za oknem pogoda cudowna a ja gniję w domu ;c ma to i swoje plusy bo mam czas na robienie rzeczy , na które zwykle nie mam czasu . przeglądam dogłębnie YT w poszukiwaniu czegoś co mnie zainteresuje . i znalazłam . w pierwszym odcinku na żywo X-Factor (którego nie oglądałam ;c) Maja Hyży , którą polubiłam już od samego castingu zaśpiewała piosenkę Lany Del Rey "Summertime Sadness" . jest to jedna z moich ulubionych piosenek LDR i słuchając jakiś coverów zbytnio się nie zadowalam . Maja jednak mnie zachwyciła . bardzo podoba mi się jej barwa głosu . mam nadzieję , że i wam się spodoba . to na tyle . trzymajcie się ;********


dla porównanie wykonanie LDR live i Mai z nagrania z programu .

4 komentarze: