obserwatorzy

translate

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

finał MIKROFONI

hej ;) kolejny dzień za nami . jestem potwornie zmęczona , ale za razem szczęśliwa . cudowny dzień ♥ a jutro już wolne . muszę porządnie wypocząć , bo ostatnio przez zmęczenie byłam jednym wielkim kłębkiem nerwów ... a co do tytułu posta ... dziś odbył się finał MIKROFONI . gratuluję wszystkim laureatom , którzy byli wspaniali ! miałam razem z Martą czas na pogadanie w spokoju , ponieważ w szkole za bardzo nie było kiedy . popołudniu poszłam na skarpę . przy okazji spotkałam się z Darią , z którą nie rozmawiałam od ferii ! wracając do domu mieliśmy ubaw z wszystkiego ;) w sumie to na tyle . odezwę się najszybciej jak będę mogła . trzymajcie się ;****************



5 komentarzy:

  1. świetna relacja :)

    zawsze chciałam śpiewać w chórze a nigdy nie miałam do tego głosu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great photos!!!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dziś Twój humorek? Bo ja jestem tak zła, przed chwilą przez przypadek skasowałam sobie 90 komentarzy na blogu...chyba tez Twój :(

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie musiało być :D:)

    OdpowiedzUsuń