obserwatorzy

translate

wtorek, 2 kwietnia 2013

the real life

hej ;) dziś kolejny dzień w domu . głównie robiłam lekcje i czytałam książkę . na szczęście jutro dzień bez matmy ♥ lubię środy . także dziś w domu cały dzień nudy . za oknem pogoda zniechęca do wyjścia , a ja siedzę na DOMODI i robię różne wiosenne stylizacji . czas wybrać się na jakieś zakupy . co prawda mam mnóstwo wiosennych i letnich rzeczy , co prawda cały czas mi czegoś brakuje . dziś założyłam bluzkę , którą kupiłam w House , w październiku . nie noszę jej zbyt często , ponieważ ciężko mi jakikolwiek z moich sweterków dopasować (kolejny dowód , że czas wybrać się na uzupełnianie szafy) . bluzka czeka tylko na cieplejsze dni , kiedy to będę mogła ją nosić do spodenek i trampek . ma bardzo ciekawy motyw , a napis rzucający się w oczy to "the real life" . to na tyle . odezwę się jutro po lekcjach . trzymajcie się ;*********


4 komentarze:

  1. Miło mi, że podobają się Tobie moje bransoletki ;)

    zapraszam również na mój dzisiejszy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam gdzieś T-shirt z takim nadrukiem ^^

    OdpowiedzUsuń