obserwatorzy

translate

wtorek, 5 lutego 2013

zdjęcia z koncertu ;)

cześć :D dziś na szczęście nie miałam tyle nauki . w końcu dzień odpoczynku ;) niestety do nauki mam niemiecki , a tego przedmiotu akurat nienawidzę ! -.- humor ostatnimi dniami coś mi się nie trzyma ... jestem tym wszystkim wykończona . nie mam na nic sił ... szkoła , dom , nauka , skarpa i tak cały czas . nie potrafię się wyspać i nie potrafię później żyć . niech już przyjdzie wiosna , lato . zero obowiązków tylko zabawa ! dziś spotkałam się po szkole z Anitą ;) uwielbiam z nią rozmawiać na wszelkie tematy . jako jedna z nielicznych obejrzała moje zdjęcia stare . ale dziś chcę wam pokazać zupełnie inne zdjęcia . dostałam dziś pendrive ze zdjęciami z koncertu orkiestry , który odbył się w listopadzie od Agaty . strasznie mi się podobają :D zostawiam was z zdjęciami i ... niemiecki -.- o zgrozo . to na tyle . trzymajcie się ;*****

na zawsze Obornicka Orkiestra Dęta <3








1 komentarz:

  1. a u mnie BUTY wygrać można! i to całkiem fajne ;)
    :* przepraszam za spam, ale i tak ZAPRASZAM:D

    OdpowiedzUsuń