obserwatorzy

translate

niedziela, 10 lutego 2013

siostra

cześć ;) nie mogę uwierzyć , że weekend już się kończy -.- echs . czas za szybko leci . kto uwierzy , że już za 14 dni dzień , który chcę mieć już za sobą xD dziś byłam z siostrą w kościele . później na zakupach i "Krzyżacy" -.- masakra ... muszę się jeszcze nauczyć na kartkówkę z biologii ... ogólnie cały tydzień mam zapchany sprawdzianami i kartkówkami . będę się starać jak tylko mogę tutaj pisać , ale nic nie obiecuję . a co tematu posta . dziś spędziłam praktycznie cały dzień z moją młodszą o rok siostrą- Olą . i wpadłam na pomysł , żeby zrobić notkę dotyczącą naszych relacji .

Ola jest rok ode mnie młodsza , ale i tak chodzimy razem do klasy , ponieważ moja mama stwierdziła , że tak będzie lepiej i Ola poszła rok wcześniej do szkoły . robimy razem wiele rzeczy . do orkiestry zapisałyśmy się razem , na zajęcia tańca nowoczesnego również zapisałyśmy się razem . mamy wspólnych znajomych więc dużo czasu ze sobą spędzamy . jak to bywa z rodzeństwem to bardzo często się kłócimy . zwierzam jej się z wszystkiego , jednak ona jest zamknięta w sobie . nie wyobrażam sobie co by było gdybym jej nie miała ... komu zabierałabym ciuchy?! hahahaha :D kocham ją bez względu na wszystko .

a wy macie rodzeństwo ? jakie są relacje między wami ? to na tyle . trzymajcie się ;**********


dzisiejsze zdjęcia z Olą ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz