obserwatorzy

translate

środa, 6 lutego 2013

pomysły ..

cześć ;) przede mną leży książka od wosu , a ja nie mam najmniejszej motywacji , żeby się zacząć uczyć . ale dość o szkole . szukam jakiś pomysłów na posty ... na razie mam tylko jeden w głowie . nie mogę nic wymyślić . przeglądam wasze blogi i myślę sobie "skąd one biorą pomysły na te wszystkie posły?" . ja nie mam w głowie nic . przeglądałam wasze blogi i zauważyłam , że dużo blogerek robi kolaż z podsumowaniem miesiąca :D nie jest to głupi pomysł :D ja również zrobiłam taki kolaż . co prawda nie robiłam aż tylu zdjęć , ale zawsze coś . to na tyle . trzymajcie się ;*************

1. Ostatni dzień w szkole przed feriami 
2. Nocka u Moniki
3. Spacer z Mariką
4. Zakupy w Biedronce
5. Francuzy u Pameli w moim wykonaniu
6. "Przeznaczona" na zimowe wieczory
7. Próba w OOK
8. Powrót do szkoły z ślicznym długopisem od Agaty

2 komentarze:

  1. Zmieniłaś wygląd bloga, albo mi się wydaje? Tak czy owak, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka fajna fryzurka na zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń