obserwatorzy

translate

poniedziałek, 11 lutego 2013

f; Marika

cześć ;) w tym poście chciałam wam pokazać zdjęcia z sesji z Mariką . gdy mamy ochotę i czas idziemy robić zdjęcia . zazwyczaj to ja jestem na tych zdjęciach , ale zdarza mi się również porobić zdjęcia Marice ;) bardzo lubię pozować do zdjęć i staram się to robić jak najczęściej . nie wiem czy można to nazwać modelingiem , ale jest to coś podobnego . chcę się rozwijać w tym kierunku . patrząc później na efekty jestem zachwycona , chociaż podczas sesji na początku jestem zestresowana i zawstydzona . przy Marice nie mam takiego uczucia , ponieważ znamy się od dziecka i wiemy o sobie (prawie) wszystko . to na tyle . trzymajcie się ;************

f; Marika

sierpień 2011


kwiecień 2012



 sierpień 2012



sierpień 2012



październik 2011



październik 2012




lipiec 2012


3 komentarze: