obserwatorzy

translate

czwartek, 7 lutego 2013

tłusty czwartek

cześć ;) ach te pączki i pączusie ♥ tłusty czwartek jara mnie bardziej niż walentynki . ja w tym roku ograniczyłam pączki . zjadłam jednego po powrocie do domu i jednego będąc w mojej byłej szkole . dziś 6 lekcji . po lekcjach wróciłam do domu i zrobiłam lekcję . przyszła Weta i poszłyśmy na skarpę . okazało się , że próby nie ma więc poszłyśmy do domu , ale przechodząc obok naszej byłej podstawówki zauważyłyśmy , że jest tam dyskoteka więc stwierdziłyśmy , że fajnie by było wejść i pogadać z nauczycielami . potańczyłyśmy , pośmiałyśmy się . chciałabym wrócić do podstawówki . w zeszłym roku również byłyśmy na dyskotece karnawałowej w mojej podstawówce i stwierdziłyśmy , że chyba zostanie to naszą tradycją xD dodaję zdjęcia z ostatniego tłustego czwartku w mojej podstawówce i uciekam . trzymajcie się ;*********

wtedy wszystko wydawało się lepsze ♥
tęsknię debile !








2 komentarze:

  1. o to pojedzone :D ładne zdjęcia :)p.s przyjaznimy się od podstawówki :D a co do notki na ten temat, to pomyślę :D:)

    OdpowiedzUsuń