obserwatorzy

translate

poniedziałek, 4 lutego 2013

nauka -.-

cześć . ostatnio zaniedbałam bloga ;/ to przez to , że w tym semestrze postanowiłam się wziąć za naukę . w sobotę byłam z Mariką na zabawie karnawałowej organizowanej przez jej rodziców :D było zabawnie , ponieważ byłyśmy DJ'ami ;) w niedzielę cały czas się uczyłam . dziś kończyłam lekcje o 14;05 . w domu więc byłam przed 15 . zjadłam obiad i od razu do książek . dopiero co od nich się oderwałam ... i tak to jeszcze nie wszystko . całe pierwsze półrocze muszę sobie przypomnieć z matematyki . sprawdzian kontrolny -.- niestety za chwilę lecę na próbę . wrócę ok. 19 i będę musiała dalej się uczyć . niech już będzie wiosna i lato ! nie mam już sił na nic . to na tyle . odezwę się kiedy tylko będę mieć czas . trzymajcie się ;**********

"what dosen't kill you makes you stronger"

na zabawie :D





3 komentarze: