obserwatorzy

translate

niedziela, 10 marca 2013

tylko nie to !

cześć ;) wczorajszy post był zaplanowany . dobrze , że to zrobiłam bo wczoraj nie miałam czasu na nic . zaczynając od początku . wczoraj obudził mnie telefon . Kusia do mnie dzwoniła . myślałam , że ją uduszę , że budzi mnie wcześnie rano , jednak zorientowałam się po chwili , że jest 12.05 ! zerwałam się od razu na nogi i zaczęłam robić najważniejsze rzeczy . spieszyłam się ze wszystkim i jeszcze się oparzyłam prostując włosy -.- później miałam zbiórkę na skarpie . przebrałam się i pojechaliśmy do Świerkówek na występ z okazji Dnia Kobiet . podsumowując Dzień Kobiet świętowałam dwa dni xD było świetnie . wróciłam do domu zmęczona , ale i tak siedziałam jeszcze trochę . dziś od rana obejrzałam dwa odcinki serialu o Annie German . teraz mam zamiar obejrzeć "Jak urodzić i nie zwariować" . już raz widziałam ten film , ale za wiele z niego nie pamiętam bo strasznie przysypiałam a w dodatku był z napisami . nie chce mi się z domu wychodzić zbytnio ponieważ spadło dziś dość dużo śniegu ;o tylko nie to ! już miałam nadzieję , że zima się skończyła ... a tu nic z tego . dziś może uda mi się znów przygotować jakiś outfit ;) to na tyle . trzymajcie się ;**********

skoro już o zimie mowa to ...
pewien zimowy spacerek :D



5 komentarzy:

  1. u mnie śniegu nie ma ;o ufff:D .fajne zdjęcia :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to już wgl nie ma śniegu i aby nie zaczął znowu padać. yhy ;3 śpioch z ciebie ;* też dzisiaj siedzę w domu i leniuchuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż śniegu u Ciebie :)
    Słodki piesio !

    OdpowiedzUsuń