obserwatorzy

translate

piątek, 8 marca 2013

obserwatorzy

cześć ;) nawet nie zauważyłam , że jest już tak późno ;o siedzę sobie i jeszcze o dziwo nie jestem zmęczona , co jest w moim przypadku jest dużym wyczynem . aktualnie rozmawiam z Anitą i Kusią na skype . ale nie o tym chciałam pisać . chodzi mi dziś o sprawy blogowe bardziej . a dokładniej o obserwatorów . wiele blogerów komentuje blogi i zaprasza na swojego bloga i tym sposobem zdobywa wielu obserwatorów . ja jednak nie jestem tego typu blogerem . mam blogi , które obserwuje i je komentuję . gdy ktoś komentuje mojego bloga , ja się odwdzięczam . nie mam czasu przeglądać wszystkie blogi jakie wpadną mi w oko i komentować i zapraszać na mojego bloga . szanuję wszystkich , którzy tak robią , ja osobiście jestem przekonania , że jeśli ktoś przeglądając blogi zatrzyma się na moim i mu się spodoba to będzie szczere i bez mojego zachęcania . to na tyle . trzymajcie się ;********

wiem , że zdjęcia nie do tematu , ale chciałam przekazać wam jakieś zdjęcia z dzisiejszego dnia :)
dzień kobiet :D



4 komentarze: