obserwatorzy

translate

sobota, 9 marca 2013

bluzka

cześć ;) jest i pierwszy od długiego czasu outfit . wczorajsza stylizacja . co prawda za wiele nie widać , ale chodzi mi o zaprezentowanie mojej bluzki . no więc tak . spodnie kupiłam jakiś czas temu w levis'ie . są bardzo obcisłe i wyszczuplają nogi . przy kostkach posiadają zameczki , które są świetnym uzupełnieniem . buty kupiłam w miejscowym sklepie . spodobał mi się fason , jednak są bardzo niewygodne jak dla mnie . mają cienką podeszwę , co u mnie jest dużym minusem , ponieważ dużo chodzę i po krótkim spacerze zaczynają mnie boleć stopy ... no i bluzka . tak naprawdę dostałam na urodziny od cioci bluzkę w podobnym kolorze , tylko w innym fasonie . niestety nie pasowała mi . na szczęście można było ją wymienić i wymieniłam ją właśnie na tą bluzkę w miejscowym sklepie . postaram się jeszcze kiedyś pokazać dokładniej tą bluzkę . mam nadzieję , że wam się podoba . trzymajcie się ;***********


bluzka- miejscowy sklep
spodnie- levis
buty- miejscowy sklep

4 komentarze: