obserwatorzy

translate

niedziela, 10 marca 2013

Jak urodzić i nie zwariować

cześć ;) cały dzień przesiedziałam w domu ;xx pod kocykiem . jakoś się źle czuję . brzuch mnie boli od kilku godzin i nic nie mogę na to poradzić ... za to obejrzałam w końcu film , o którym myślałam już jakiś czas . no więc dla tych , którzy nie oglądali mała zachęta ;)
Komedia w gwiazdorskiej obsadzie na podstawie bestsellerowego poradnika dla przyszłych rodziców "W oczekiwaniu na dziecko". Poznaj pełne nieoczekiwanych zwrotów akcji, splatające się ze sobą historie pięciu par, które stają przed wyzwaniami zbliżającego się rodzicielstwa. Guru fitnessu Jules i gwiazdor tanecznego show Evan odkryją, że celebryckie życie na wysokich obrotach to nic w porównaniu z przygotowaniami do porodu. Wendy właśnie znajduje się w epicentrum burzy hormonów, a gromy, z imponującą precyzją, trafiają w jej męża Gary'ego. Alex, uczęszcza na spotkania "bracholi" – świeżo upieczonych ojców, którzy mówią, "jak to naprawdę jest". Rosie i Marco mają z kolei problem z zupełnie innej beczki: co zrobić, kiedy dziecko pojawia się jeszcze przed pierwszą randką rodziców? Wszyscy oni będą musieli odpowiedzieć sobie na pytanie: jak urodzić i nie zwariować…
jak dla mnie świetny film . gdy zobaczyłam zwiastun w kinie powiedziałam sobie "muszę go za wszelką cenę obejrzeć i to jak najszybciej!" . widziałam go raz i teraz drugi . mam nadzieję , że zachęciłam . to na tyle . trzymajcie się ;*********


6 komentarzy:

  1. oglądałam bardzo fajny film:) obserwuję,pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. może obejrzę. ^^
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go już widziałam, ale w sumie srednio mi sie podobał :D tzn. fajny, ale nie obejrzałabym drugi raz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się już czailam na ten film ale jeszcze nie widziałam, wwolnej chwili obczaję:)

    OdpowiedzUsuń