obserwatorzy

translate

piątek, 1 marca 2013

podsumowanie lutego

cześć ;) przepraszam , że wczoraj nie napisałam , ale nie miałam kiedy usiąść przy komputerze . dziś mam znakomity humor ! słońce świeci aż chce się wychodzić na dwór . także dodaję szybko post i lecę . podsumowując ubiegły miesiąc- luty szału nie ma . nie lubię tego miesiąca z wielu powodów . na całe szczęście luty jest krótkim miesiącem , więc mam już go za sobą . zbyt wiele się u mnie nie działo podczas trwania tego tego miesiąca , także podsumowanie również nudne :D to na tyle . trzymajcie się ;**********

oraz piosenka miesiąca :D






1. impreza z Mariką
2. niedzielnie z siostrą 
3. dyskoteka w podstawówce z Wetą
4. dyskoteka w podstawówce
5. zjazdy na butelkach z Bartkiem i Ewcią
6. nauka niemieckiego
7. rano do szkoły
8. choroba ...
9. serduszko na walentynki i bransoletka na urodziny
10. poranne nudy
11. kłos zrobiony na sobie na szybko
12.  rozmowy na skype z Mariką
13. Megusia wieczorami ♥
14. "Spalona Żywcem" czyli wieczorowe czytanie
15. francuz w wykonaniu Oli 
16. przed wyjściem do szkoły

4 komentarze:

  1. raz jak byłam na dyskotece w pdst to było tak nudno że omg! hahaha, dobrze że luty się już skończył, szczerze to był straszny miesiac ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool and funny photos! I love Taylor Swift! You have a nice blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą książkę do niemca ;p

    OdpowiedzUsuń