obserwatorzy

translate

czwartek, 3 stycznia 2013

postanowienia

cześć . przepraszam , że nie pisałam przez ostatnie dwa dni , ale nie miałam jakoś czasu , żeby usiąść przy laptopie . w nowy rok po prostu nie było we mnie życia . leżałam , przysypiałam , kręciłam się po domu ... gdy się położyłam od razu zasnęłam . byłam wykończona ! wczoraj nie poszłam do szkoły . nie miałam sił . gdy się obudziłam byłam bardzo wypoczęta . wzięłam się za ogarnianie swojego pokoju . po południu posiedziałam chwilę z bratową Ewcią . później pojechaliśmy do mojej cioci . fajnie spędzony czas . dziś pierwszy dzień w szkole . było dość fajnie .

chciałam dziś napisać o swoich postanowieniach noworocznych . mam ich mniej niż w zeszłym roku . praktycznie co roku się nie zmieniają , ale praktycznie ich nie realizuję . dlatego w tym roku zmniejszyłam ilość do minimum . są to:
-ćwiczyć minimum dwa razy dziennie . muszę poprawić swoją kondycję , bo ostatnio przestałam o to dbać .
-zbierać kasę . co roku zaczynam zbierać , ale zawsze wybieram na jakieś drobiazgi . myśli się "a co tam te 5 zł" , ale przez to właśnie tych pieniędzy strasznie ubywa .
-postarać się o lepszą średnią na koniec roku szkolnego . przeraziły mnie moje oceny na półrocze . dlatego mam zamiar się wziąć za naukę .
-spełniać się bardziej w amatorskim modelingu , który fascynuje mnie coraz bardziej .

to na tyle . trzymajcie się ;***********************

f; Marika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz