obserwatorzy

translate

środa, 16 stycznia 2013

fryzjerstwo


cześć ;) w końcu udało mi się sporządzić post dotyczący mojego przyszłego zawodu . tak , właśnie . chcę być fryzjerem . jest to coś co kręci mnie od najmłodszych lat . od zawsze kochałam czesać czy to mamę czy babcię . gdy tak myślałam nad moją przyszłością zastanawiałam się nad wieloma rzeczami . w ostateczności wybrałam fryzjerstwo . praktyki mam już załatwione , mimo , że jest w drugiej a nie trzeciej klasie gimnazjum . sprzeczam się z moją mamą nad szkołą . mama chce , żebym została w Obornikach , a ja chcę do Poznania , w końcu i tak tam będę praktykować . od jakiegoś czasu uczę się fryzur , jednak nie za bardzo mam na kim xD moja siostra broni się jak może , żebym tylko nie dotykała jej włosów xD mama ma krótkie i babcia też . zostaje mi młodsza kuzynka i dziewczyna mojego brata , która przyjeżdża do nas raz na jakiś czas . jednak mojej 10-letniej kuzynce nie palę włosów ani prostownicą ani lokówką . nie mam serca palić tak cudownych włosów . zbieram sobie teraz na głowę do stylizacji . mam nadzieję , że mi się to uda jak najszybciej . to na tyle . trzymajcie się ;*********************

fryzury , które muszę umieć :D (jest ich o wiele więcej , ale tutaj takie przykładowe)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz