obserwatorzy

translate

sobota, 12 stycznia 2013

normalnie

hej ;) wczorajszy dzień jak najbardziej udany . nie mogłyśmy się z Moniką nagadać . pod wieczór obejrzałyśmy Paranormal Activity 4 . niestety nie jestem zadowolona ... myślałam , że będzie to najstraszniejsza z wszystkich części , jednak ledwo co się przestraszyłam . dziś byłyśmy opiekować się kuzynami Moniki a później oglądałyśmy Kac Vegas . jest to moja ulubiona komedia <3 mogłabym to oglądać cały czas . mój brat po mnie przyjechał i pojechaliśmy na skarpę . na skarpie pogadałam sobie ze znajomymi i wróciłam do domu . włączyłam sobie Kac Vegas w Bangkoku . po prostu płaczę ze śmiechu :D jutro razem z orkiestrą gramy na WOŚP . mam nadzieję , że uda mi się jutro napisać . to na tyle . trzymajcie się ;**************


z Moniką i jej kuzynami :D



1 komentarz:

  1. chcialam obejrzec ten film, ale slyszalam, ze kiepski wlasnie ;p! fajne zdjęcia, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń