obserwatorzy

translate

wtorek, 8 stycznia 2013

outfit

hej :D w końcu udało mi się sporządzić posta na temat mojego codziennego ubioru . posty tego typu niestety w moim przypadku będą dodawane rzadko , ponieważ nie ma mi kto robić zdjęć outfitu , a takie zdjęcia samodzielne zdjęcia tego tak nie oddają . tak czy tak dziś samodzielnie przygotowałam zdjęcie outfitu . a raczej moja kamerka przygotowała :D tak krótko o ubiorze . koszulkę z napisem "MUSIC IS MY BOYFRIEND" kupiłam w czerwcu w House . napis od razu trafił w moje serce :D niebieskie spodnie kupiłam w miejscowym sklepie . kolor bardzo mi się spodobał , dlatego od razu weszłam w posiadanie tych cudownych spodni :D to na tyle . trzymajcie się ;************

ach te kamerkowe zdjęcia -.-

bluzka- House
bolerko- no name
spodnie- miejscowy sklep





2 komentarze: