obserwatorzy

translate

niedziela, 13 stycznia 2013

magiczny czas

hej ;) od razu piszę , że jest to post napisany wczoraj . dziś już nie dam rady nic innego wydrukować :) mam nadzieję , że zaakceptujecie ten post .

idąc wieczorem na spacer z pieskiem poczułam się jakoś inaczej .biały puch przykrył ziemię a z nieba jeszcze leciały białe płatki śniegu . poczułam motylki w brzuchu . mimo , że zima mnie dobija temperaturą itp to jest to magiczny czas .  zaczęłam rozmyślać o tym wszystkim co mnie otacza . o rodzinie , przyjaciołach , znajomych , prawdzie , kłamstwie , miłości i nienawiść . stwierdziłam , że za mało doceniam to co mam teraz . nie potrzebuję chłopaka , żeby być szczęśliwa . chociaż przyznam się , że  brakuje mi często takiego kogoś bardzo bliskiego . moje dzieciństwo trwało bardzo krótko . dość szybko dorosłam i nadal nie wiem czy to takie fajne . przyznam się , że popalam sobie i popijam alkohol . jednak okazyjnie . nie uważam się za nałogowca . ale no cóż ... tak już po prostu wyszło . chciałabym cofnąć trochę czas i jakoś ominąć niektóre sprawy , ponieważ teraz byłabym zupełnie innym człowiekiem . gdyby nie ON wszystko byłoby teraz zupełnie inaczej . po trzech latach powiedziałam sobie "DOŚĆ!" i muszę powiedzieć , że działa . staram się go unikać . nie chcę przechodzić tego znów . ten cały ból , który powraca kiedy tylko sobie o nim pomyślę . ale życie toczy się dalej ... blog jest częścią mojego życia i będę tutaj dodawać tego typu posty . w końcu jest to taki mój jakby pamiętnik :D dzięki za to , że czytacie moje wypociny <3 to na tyle . trzymajcie się ;***********


żyć tym co jest .
nie patrzeć w przeszłość .
niczego nie żałować .
bo nawet najgorsze momenty w naszym życiu czegoś nas nauczyły .

2 komentarze: