obserwatorzy

translate

poniedziałek, 7 stycznia 2013

gdzie ten śnieg ?!

hej ;) ach ta nauka ... przytłacza . dlatego dziś po siedmiu lekcjach od razu poszłam do domu . zrobiłam lekcje , pogadałam z Natalią na skype i ruszyłam na skarpę . niestety nie byłam tam zbyt długo , ponieważ jutro mam sprawdzian z chemii , na który po prostu muszę umieć ! najgorzej jest wykuć na pamięć wzory -.- ale no cóż ... trzeba jakoś przeżyć ten ostatni tydzień w szkole . a od przyszłego poniedziałku już ferie ! tak dużo planów , tak mało czasu ... jakoś trzeba wszystko rozplanować . nie mam kiedy dokończyć posta dotyczącego fryzjerstwa ... postaram się jak najszybciej , ale nie wiem kiedy ;/ ale żeby urozmaicić jakoś ten post dodam trochę muzyki . muzyka zawsze jakoś mnie rozwesela , nawet gdy za oknem taka pogoda ... ponuro -.- jak tak można ? gdzie jest zima ? gdzie jest śnieg ?! czytając niektóre blogi i patrząc na zdjęcia z śniegiem aż jest mi smutno . też chcę ten śnieg ! ♥ to na tyle . trzymajcie się ;*********

My black eye casts no shadow
Your red eye sees no pain
Your slaps don't stick
Your kicks don't hit
So we remain the same


śniegu wracaj !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz