obserwatorzy

translate

poniedziałek, 31 grudnia 2012

podsumowując

cześć . ten post poświęcę na podsumowanie ubiegłego roku .

27 grudnia minęły dwa lata , od kiedy dodałam swojego pierwszego posta na (moim pierwszym i nieaktualnym) blogu . czas mi zleciał niesamowicie szybko . blogowanie stało się moim uzależnieniem . czymś bez czego nie potrafię żyć . nie wyobrażam sobie mojego życia bez bloga . zawieszając pierwszego bloga stwierdziłam , że nie będę już pisać , ale nie mogłam się powstrzymać , dlatego założyłam drugiego , ponieważ na tamtym nie czułam się bezpiecznie . za dużo znajomych , z którymi miałam napięcia o nim wiedziało , co równało się niemiłymi komentarzami z ich strony .

w tym roku również zaczęłam więcej imprezować . nie chodzi tutaj o osiemnastki czy jakieś imprezy rodzinne . chodzi o wypady ze znajomymi . nabawiłam się w tym roku , a ciągle mam mało . ogniska , urodziny , imprezy ... te wypady sprawiały , że do dziś gdy o nich myślę pojawia mi się uśmiech na twarzy .

co do znajomych ... ten rok był dość bolesny jeśli chodzi o znajomych . zdarzyła się niemiła sprawa ... gdy sobie o tym przypominam ilość bodźców jakie we mnie trafiają jest niepoliczalna . sprawa mnie naprawdę przybiła . ludzie , którym ufasz okazują się zwykłymi świniami . ale poznałam też wiele niesamowitych ludzi , którzy są jedyni w swoim rodzaju i potrafią mnie zawsze rozweselić .

znów przez rok się zmieniłam . im jestem starsza tym więcej do mnie dociera . chciałabym , żeby moje życie nie ulegało tak drastycznym zmianom jakie nastąpiły w roku 2012 . przez ten rok wiele się nauczyłam . zaczynam odróżniać ludzi fałszywych od tych , którzy chcą Ci pomóc .


żegnam Cię roku 2012 .
mam nadzieję , że przyszły rok będzie bardziej udany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz