obserwatorzy

translate

środa, 26 grudnia 2012

minęło .

hej ;) jak ten czas ucieka ... świąteczne dni niestety już minęły . za to został nam jeszcze tydzień ! jutro od rana mam zamiar wyjść z siostrą na miasto . kupić kilka potrzebnych rzeczy . później prawdopodobnie przyjdą do mnie moi kuzyni , z którymi nie widziałam się masę czasu ... obaj w moim wieku , także mamy sporo wspólnego . dziś chcę wam pokazać kilka zdjęć z wczorajszego i dzisiejszego dnia . wczoraj byłam u kuzynki . było dość zabawnie , gdy bawiłam się z Filipem ;) ale najlepiej i tak na mój humor wpłynęła Zuzka :) zaczyna już wydawać z siebie jakieś dźwięki oprócz płaczu :) gdy się uśmiecha jest po prostu cudna . dziś byliśmy u mojej cioci . zebrała się tam cała rodzina i graliśmy z Kocham Cię Polsko ! :) gra planszowa przyprawiła mnie o bóle brzucha , przez śmiech :) moje kuzynostwo rozbrajało swoimi odpowiedziami . zostawiam was ze zdjęciami i uciekam . trzymajcie się ;********

dziś :)



wczoraj :)


1 komentarz: