obserwatorzy

translate

wtorek, 18 grudnia 2012

coraz bliżej święta .

hej :D przepraszam , że nie pisałam od soboty , ale jakoś nie mogłam się zabrać . w niedzielę byłam w kościele i później się uczyłam . wczoraj byłam z Suchym Lesie . ogólnie czas znów mi strasznie szybko ucieka . wystawianie ocen się zaczęło i muszę powiedzieć , że jestem zawiedziona , ale na przyszły semestr będzie lepiej . teraz już tylko czekam na święta ! jeszcze nie dawno było rozpoczęcie roku szkolnego ... czas strasznie mi ucieka ... dziś chciałam wam pokazać zdjęcia z sesji z Miłoszem , na której byliśmy na początku czerwca . niby nic nadzwyczajnego , ale zawsze coś ;) mam nadzieję , że wam się podoba . to na tyle . trzymajcie się ;***********

PS: moja mama odebrała dziś aparat , który naprawialiśmy ;) już od jutra zdjęcia w lepszej jakości <3


fot. Miłosz













no i piosenka , która dziś cały czas siedzi mi w głowie ♥
Lana Del Rey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz