obserwatorzy

translate

sobota, 15 grudnia 2012

lodowisko :D

hej ;) wczorajszy dzień był piękny . poszłam na skarpę , na próbę . tam zdecydowaliśmy pójść całą ekipą na lodowisko xD chociaż musieliśmy przejść pół miasta , warto było , a dziś moje kostki cały czas dają o sobie znać ... nie mogłam spodni założyć , dlatego dziś postawiłam na spódniczkę ;) nawet i dobrze , ponieważ mieliśmy dziś wigilię na skarpie . w następnym poście napiszę o co chodzi z tą skarpą . daję zdjęcia z lodowiska i uciekam ;) trzymajcie się ;******

+ nuta na dziś . 
najwspanialsza na świecie ♥










3 komentarze:

  1. Koniecznie w tę zimę muszę wybrać się na lodowisko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wieki nie bylam na lodowisku :O :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zapraszam na mój fan page: https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Z okazji moich dzisiejszych urodzin organizowany jest konkurs z ciekawymi nagrodami!
    xx

    OdpowiedzUsuń