obserwatorzy

translate

niedziela, 30 grudnia 2012

dwa filmy

hej :D dzisiejszy dzień spędziłam w domu razem z moją siostrą , bratem i jego dziewczyną , która przyjechała na sylwestra . do południa obejrzałam film pt.: "LOL" z Miley Cyrus i Demi Moore . po południu zrobiłam placek a później razem z Eweliną i moją siostrą Olą obejrzałyśmy "Titanic" . muszę się przyznać , że ten film widziałam po raz pierwszy w życiu . wielu moich znajomych się dziwiło , że jeszcze nigdy nie oglądałam tego filmu . dodaję opisy i zwiastuny filmów . odezwę się jutro . trzymajcie się ;*****





Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę (Miley Cyrus) zostawia chłopak. Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, pociąga ją seks, jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Anne (Demi Moore).









W słoneczny, kwietniowy dzień w 1912 roku, na angielskim wybrzeżu arystokratyczna rodzina wraz z 17-letnią Rose (Kate Winslet) wchodzi na pokład Titanica, udając się w podróż do Stanów Zjednoczonych. Pół godziny później grający w pokera w tanim, portowym barze 23-letni Jack Dawson (Leonardo DiCaprio) wygrywa szczęśliwym trafem bilet III klasy na rejs Titanicem. W ostatniej chwili przed wypłynięciem statku wbiega na jego pokład. Tak zaczyna się wielka historia miłosna, która miała odmienić życie pięknej, bogatej, lecz nieszczęśliwej Rose oraz biednego, nie mającego nic prócz talentu malarskiego Jacka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz