obserwatorzy

translate

środa, 12 grudnia 2012

Koncert Bożonarodzeniowy

hej ;) jaki męczący dzień . dość późno wróciłam ze szkoły (o 19 -.-) . to wszystko przez to , że brałam udział w Koncercie Bożonarodzeniowym u mnie w szkole . oczywiście coś musiało się wydarzyć a mianowicie o godzinie 13 wyłączyli prąd na ulicy , przy której znajduje się moja szkoła . mieliśmy nadzieję , że naprawią to zanim koncert się zacznie , ale niestety . nasza pani chciała już odwołać , ale my postawiliśmy na swoim i wyszło nam to na dobre ;) wszyscy byli zadowoleni ;) podobno nie było widać , że improwizujemy xD jestem z nas dumna . postaram się załatwić zdjęcia , ale nie wiem na kiedy . strasznie mi brakuje aparatu ;/ ale jeszcze trochę <3 od dziś zaczynam wam przedstawiać stare zdjęcia , żeby jakoś zapełnić tego bloga :) tak mi dziwnie gdy jest taki pusty ... dlatego dziś dodam zdjęcia z Kwietnia tego roku , z urodzin mojej siostry . bawiliśmy się w towarzystwie najbliższych znajomych . było genialnie . Marika wzięła aparat i korzystając z ładnej pogody porobiliśmy kilka zdjęć . zakochałam się w nich :D dziś je wstawię . to na tyle . trzymajcie się ;********








2 komentarze: