obserwatorzy

translate

piątek, 3 maja 2013

take a bow

hej ;) przepraszam , że dopiero teraz , ale jakoś wcześniej nie miałam kiedy . oczywiście dziś rano razem z Olą zaspałyśmy ... na występ szykowałyśmy się dość szybko . podczas występu dostałam sms'a , który mnie zdołował ... niby się uśmiechałam , niby było wszystko ok , ale siedząc w domu nie potrafię przestać rozmyślać o tym wszystkim ... chciałabym umieć nie zwracać na to wszystko większej uwagi , ale się nie da ... mniejsza o to ... po występie wróciłam do domu i po chwili przyszli goście , ponieważ moja mama obchodzi dziś urodziny . później poszłam do cioci , wróciłam i dopiero znalazłam czas żeby coś napisać . w sumie to na tyle . trzymajcie się ;**********


zdjęcie z dzisiejszego przemarszu :)

idealna piosenka na dziś

4 komentarze:

  1. suodko, że nie tylko ja mam doła! czuję się zupełnie tak samo. ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. pamietam jak to był hicior :D (ta piosenka)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty jesteż mażoretką ( wybacz ale nie mam pojęcia jak to się pisze ) , czy cheerleaderką ? :)

    http://cheerd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to musi być świetna zabawa, córka mojej przyjaciółki też w tym uczestniczy i uwielbia to :)

    OdpowiedzUsuń