obserwatorzy

translate

sobota, 4 maja 2013

filmowe popołudnie

hej ;) jak sam tytuł posta wskazuje , razem z moją siostrą urządziłyśmy sobie mini filmowe popołudnie . co prawda mnóstwo czasu zajęło nam wybieranie filmów i przyrządzanie jakiś smakołyków . w międzyczasie przyjechała też Sara , którą czesałam na imprezę . w ostateczności obejrzałyśmy dwa filmy . i wysłuchałyśmy mnóstwa piosenek :D tak jak zawsze dodam opisy i zwiastuny tych filmów .
pierwszy film to "Pitch Perfect" . nigdy wcześniej nie słyszałam o tym filmie , ale czytając recenzję razem z Olą postanowiłyśmy obejrzeć . zachęciło mnie również to w tym , że gra tam aktorka , którą bardzo lubię . Anna Kendrick .
drugi film to "Poradnik Pozytywnego Myślenia" . chciałam ten film obejrzeć już jakiś czas temu , ale nie mogłam się zebrać . uwielbiam Bradley'a Cooper'a , także film z jego udziałem bardzo mnie zachęcił . lubię tego typu filmy i z przyjemnością go oglądałam . to na tyle . dodaję zwiastuny i opisy . trzymajcie się ;*********

Beca, świeżo upieczona studentka pierwszego roku, nie ma chęci do integracji z jakąkolwiek grupą  studentów. Ostatecznie decyduje się przyłączyć do szkolnej grupy wokalnej Bellas, która składa się z różnych mniej lub bardziej zwariowanych dziewczyn.  Bellas łączy tylko jedno – staranie o to, aby śpiewać razem najlepiej, jak się da. 
Beca wnosi do zespołu potrzebną dawkę energii , dzięki czemu dziewczyny podejmują rywalizację z męskim chórem, który podczas występów wykonuje skoczne show złożone z żywych coverów



Pat Solitano, po tym jak stracił pracę, dom oraz żonę, spędził w szpitalu psychiatrycznym kilka miesięcy. Wrócić do społeczeństwa pomagają mu rodzice, przyjaciele i piękna dziewczyna.

5 komentarzy:

  1. Oba filmy z chęcią obejrzę jak wrócę z Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że ten poradnik pozytywnego myślenia, jest dobrym filmem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niczego z powyższych pozycji nie ogladałam, ale może się skuszę :)

    http://cheerd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczelam kiedys ten poradnik oglądać, ale wyłączyłam, bo dla mnie był potwornie nudny ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam żadnego z tych filmów, znaczy się próbowałam poradnik ale nie dałam rady, za nudny, zgadzam się z koleżanką wyżej

    OdpowiedzUsuń