obserwatorzy

translate

niedziela, 29 grudnia 2013

co dalej?

hej ;) w tym miesiącu minął rok od mojego pierwszego wpisu na tym blogu. a dwa dni temu minęły trzy lata od rozpoczęcia mojej przygody z blogowaniem. strasznie mi brakuje codziennych wpisów dla was, ale brakuje mi również czasu. nauka pochłania mnie bez końca a jak już mam chwilę wolnego czasu to wolę go nie spędzać z laptopem. wolę wyjść z domu. zastanawiam się "co dalej? jak to wszystko pogodzić". chcę prowadzić bloga bo jest to forma pamiętnika. podczas przerwy świątecznej zaczęłam czytać moje stare posty. fajne uczucie. chcę je odczuwać dalej, dlatego będę pisać za każdym razem kiedy będę mieć chwilkę wolnego. moja frekwencja tutaj może być słaba, ale lepsze to niż nic. nie zależy mi na tym, żeby bloga czytały setki osób. wolę jakby czytały to osoby, które faktycznie to interesuje. mam nadzieję, że uda mi się jakoś wrócić do blogowania. to na tyle. trzymajcie się ;*********

zaczynam od nowa. znów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz